Minyak Ikan Untuk Kaki.. dan Kaki Makan

Mama kalau bab masak, masak biar makan tu rasa sedap. Takde makna nya, nak kurang tu kurang ni konon nak healthy. (Takde la sedap mana pun mama masak kan). Hahaha..

Macam tu lah gak bab nak makan. Makan lah apa yang nak. Takde makna nya berpantang itu dan ini. Tapi ambek lah dalam kadar yang berpada.

Dan PALING BEST, sebab mama ada minyak ikan ni! 1000mg minyak ikan (bukan lemak ikan) yang mengandungi Omega-3, 560mg EPA & 340mg DHA (kandungan tertinggi). Inshaa allah terjamin kualiti dan keselamatannya, sebab melalui penyulingan 3 molekul.

Terlalu banyak manfaat Omega-3, EPA & DHA untuk kesihatan tubuh secara amnya. Omega-3 antaranya sangat baik untuk kesihatan JANTUNG manakala EPA & DHA pula untuk kesihatan OTAK.

Minyak ikan sangat diperlukan oleh orang2 yang nak KURUS. Omega-3 membantu merangsang enzim dalam pembakaran lemak untuk ditukarkan kepada tenaga.

Antara lainnya, orang yang mengalami SAKIT SENDI, Omega-3 yang diambil dengan glukosamina bertindak lebih baik dalam penyembuhan daripada pengambilan glukosamina semata.

Ibu MENGANDUNG & MENYUSUKAN yang mengamalkan minyak ikan bakal memberi khasiatnya untuk SISTEM IMUN & PERKEMBANGAN OTAK si anak.

Terlalu banyak untuk dihuraikan. Senangnya,

Nak otak cerdas, ingat Omega Guard
Nak kurus slim, ingat Omega Guard
Nak jantung sihat, ingat Omega Guard
Nak sistem pernafasan baik, ingat Omega Guard
Nak sistem imun kuat, ingat Omega Guard
Nak sendi hebat, ingat Omega Guard

(Inshaa allah. Semuanya dengan izinNya)

Bestkan? Anak2 kecik pun boleh ambek. Kunyah gitu je.

Jom dapatkan, cuba dan jatuh cinta dengannya. Hubungi mama untuk order dan info lanjut.

Better health, best lifestyle

Love,
Mama Qaiser
019 669 8385

0 comment... add one now