Bagaimana Bisnes Online Shaklee Menyelesaikan Kemelut Fresh Graduates dan Lepasan SPM



Antara cabaran anak muda 'fresh graduate' atau lepasan SPM adalah peluang pekerjaan yang terhad sama ada swasta apatah lagi kerajaan.

Kalau fresh graduate ditambah dengan bebanan PTPTN (pinjaman pelajaran) yang terpaksa dibayar. 😓

Tapi, adik-adik jangan risau. Allah dah janji akan bagi rezeki pada yang BERUSAHA.

Zaman smartphone dan internet, menjadikan peluang bisnes online sebagai lubuk emas (sumber rezeki) ramai orang.

Tengok saja dalam facebook, instagram contohnya.. begitu baanyak bisnes online ada. Dari jualan pakaian baby sampai dewasa hatta makanan hingga property diiklankan secara online.

Tak perlu modal besar untuk buka kedai, pekerja dan sebagainya. Apa yang ada (fon & data plan) itu lah yang digunakan sebaiknya.

Macam dalam Shaklee sendiri, setiap warganegara yang berusia 18 tahun layak register membership, bermakna layak untuk mempunyai empayar bisnes sendiri. 

Bayar RM69.50 tanpa sebarang modal lain.

Cuma update status (online marketing) dan berhubungan dengan customer melalui whatsapp atau messenger atau telegram atau wechat. 

Tanpa perlu stok! Cuma belikan produk yang customer nak melalui sistem online atau dibeli produk di branch/HQ setelah customer bank-in duit.

Dapat enjoy untung runcit untuk setiap jualan setiap hari dan setiap tengah bulan dapat merasa bonus bulanan untuk sales yang dibuat bulan sebelumnya.

Hmm.. siapa aje yang tak guna smartphone sekarang. Yang membaca ni pun dah pasti-pastinya. Gunakan apa yang ada sebaiknya untuk jana pendapatan.

Best tau buat bisnes online. Takyah nak hadap jem pergi balik kerja. Stress dengan politik ofis? Jangan risau, awaklah boss, awaklah staf. It's YOUR business. Anytime, anywhere.. market pun lebih luas dan customer lebih ramai. 

Jomlah buat bisnes online. PM Hanisah Mansor atau whatsapp 019-6698385, inshaa alah nanti boleh diajar lebih detail. Jom, best! Sebab ada ramai mentor yang boleh tolong guide. 👍🏼

#TsunamiShaklee
#liveamazing
#shakleeeffect
#amazing10
Bagaimana Bisnes Online Shaklee Menyelesaikan Kemelut Fresh Graduates dan Lepasan SPM

0 comment... add one now