Kenapa Perlu Berjinak-jinak dengan Bisnes Online



Sediakan aktiviti, duduk kejap dengan anak-anak lepas tu boleh la mama menyambil dengan kerja bisnes dengan fon. Anak-anak depan mata. 

Ni antara sebab kenapa BISNES ONLINE jadi pilihan. Mama tak perlu berenggang dengan anak-anak. Dan tak perlu kelek ke sana sini. Tambahan dulu masa mula buat bisnes shaklee, zafri zafrul masih baby. Memang tak mampu mama nak kelek DUA baby serentak untuk ke luar. 

Berbekalkan fon dan internet, mama dapat reach lebih ramai customer. Sebab market lebih luas. Ye la, contohnya, hanya dengan SATU STATUS di facebook, boleh dibaca satu dunia. Pengalaman mama sendiri, customers mama bukan saja yang tinggal di Malaysia, tapi di luar negara. Kawan-kawan dan saudara mara yang tinggal di luar negara pun membeli dan ship (pos) produk pada mereka.

Mama ni, suri rumah je, takde modal pun. Modal yang mama gunakan untuk bisnes mama ni hanya register membership RM65 (masa tu). Tu pun untuk beli produk dengan harga murah, takde niat nak berbisnes pun. Berbekalkan fon, internet dan KECEKALAN je sebenarnya. Tak perlu modal besar nak buka kedai, beli stok ke apa. Once customer bank-in duit, baru mama beli produk yang diorang nak dan pos atau COD. Sekarang dah ada duit sikit, ada la simpan stok di rumah.

Paling best dengan bisnes shaklee ni, sebab sekarang dah ada online system. (Untung orang sekarang, dulu mama join belum ada) Jadi.. kiranya bisnes ANYWHERE, ANYTIME gitteww! Kedai buka 24 jam. Sekalipun mama pergi bercuti dalam atau luar negara, bisnes mama tetap ON. Klik-klik pada sistem dan barang akan sampai pada customer. Takde la RIGID TIME kan, bila nak buka tutup kedai.

Hmm.. sekarang ni, zaman ekonomi yang mencabar, mama percaya bukan saja SURIRUMAH tapi yang bekerjaya pun nak mampu buat SIDE INCOME. Dan dengan peluang dan kebaikan bisnes online yang ada ni.. memang RUGI siapa tak GRAB.

Eh korangss.. takkan taknak kan? Jom lah buat bisnes online, menyambil. Alang-alang buka facebook instagram tu.. dari buang masa je, dapat jugak masyukkk.

PM Hanisah Mansor atau whatsapp 019-6698385, nanti mama share in detail dan ajar inshaa allah 😘

#Tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeeffect
#amazing10

0 comment... add one now